- Zgodnie
z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"
klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania
przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. - Zwracany
towar należy odsyłać starannie zapakowany. Sklep gwarantuje zwrot kwoty
równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni
roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne
lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z
obsługą sklepu mailem lub telefonicznie +48 693602296 i poczekać na
rozpatrzenie reklamacji ewentualnie instrukcję jak odesłać go pod adres
sklepu
Ponnuki Małgorzata Czaplik, ul. Głowackiego 5B/6, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca
natychmiast po otrzymaniu przesyłki / rozpatrzeniu reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych
od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a
jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania
nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje
mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. - Sądem
właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd
właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania
umowy.