Menu
Koszyk

Regulamin

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez strony www.e-go.pl. Właścicielem i administratorem sklepu jest firma: PONNUKI Małgorzata Czaplik, ul. Głowackiego 5 B / 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie nr. NIP: 887-138-52-37.
  3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia,
    b) w przypadku zamówień płatnych tradycyjnym przelewem bankowym, przelewem elektronicznym oraz kartami płatniczymi - w następnym dniu roboczym po dniu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  4. Klient może wycofać złożone zamówienie  e-mailem pod adresem sklep@e-go.pl
  5. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane, ale może z niego zrezygnować odmawiając odbioru.
  6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  7. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
  8. Towary chwilowo niedostępne w naszym magazynie można niezobowiązująco zamówić e-mailem. Poinformujemy o spodziewanym terminie dostawy oraz ponownie - o ich dostępności. Czas dostawy towarów z Azji może wynosić nawet kilka miesięcy.
  9. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
    Przesyłki dostarcza Poczta Polska, czas dostawy 2 - 4 dni lub firma kurierska DPD
    , czas dostawy 24h w dni robocze.
  10. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    - płatność przy odbiorze przesyłki: należność pobiera listonosz lub kurier,
    - przedpłata tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu,
    - przedpłata przelewem on-line oraz kartami płatniczymi VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro obsługiwanymi przez Blue Media S.A.
  11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję, sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane wyłącznie w formie przedpłaty tradycyjnym przelewem bankowym lub kartą płatniczą.
  13. Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
  14. Zwracany towar należy odsyłać starannie zapakowany. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  15. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  16. Reklamacje.
    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z obsługą sklepu mailem lub telefonicznie 693602296 i poczekać na rozpatrzenie reklamacji ewentualnie instrukcję jak odesłać go pod adres sklepu
    Ponnuki Małgorzata Czaplik, ul. Głowackiego 5B/6, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki / rozpatrzeniu reklamacji.  Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
    Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  17. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Nasze strony zapisują pliki cookie's w pamięci podręcznej Twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej na stronie Zasady ochrony danych